.

.
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی آل طه و آدرس monji-taha.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانشنامه مهدویت

یوم الفرج ذکر روزهای هفته

طرح قدمی برای ظهور - کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد

پیج رنک گوگل
امکانات وب
آیه قرآن تصادفی
تبلیغات
?

 

       قوچان‌نژاد متولد 29 شهريور 1366 در شهر مشهد است که به همراه خانواده‌اش در کودکي راهي کشور هلند شد. او فوتبال را از 15 سالگي و به اصرار پدرش در باشگاه‌هاي دسته دوم هلند آغاز کرد.

قوچان نژاد با وجود اينکه از کودکي در اروپا بازي کرده اما همچنان عاشق ايران است و حتي مي‌گويد محبوب‌ترين غذايي که دوست دارد آبگوشت است.

قوچان‌نژاد در دانشگاه در رشته علوم سياسي تحصيل کرده اما يک فوتباليست حرفه‌اي است نه يک سياستمدار و شايد هيچ ميانه‌اي با عالم سياست نداشته باشد و خانواده‌اي کاملا ورزشي دارد، عمويش هم در مشهد مربي يک تيم واليبال است.

قوچان‌نژاد با هنر رابطه نزديکي دارد و به نوازندگي ويولن مسلط است.

فوتبال ايران واقعا به چنين هنرمندي نياز داشت و هيچ مهاجمي در سطح و اندازه‌هاي فني او نداشت.

مهاجم قوچاني ايران که لقب گوچي را با خود به يدک مي‌کشد، فوتباليستي ايراني – هلندي است که در حال حاض براي تيم بلژيکي استاندارد ليژ بازي مي‌کند. مهاجمي با قدرت خوب در پاي چپ و با تکنيک که با بازيکن سابق هلند يعني مارک اورمارس مقايسه شده است.

جالب است که او با گلي که در ثانيه 9 زده رکورد سريع‌ترين گل هلند را هم در اختيار دارد.

هيرن فين

قوچان‌نژاد در مشهد متولد شد و در کودکي به همراه خانواده‌اش به هلند مهاجرت کرد. او همچنين در موسيقي هم استعدادي دارد و ويولن مي‌نوازد. رضا پيش از انتقال به تيم هيرن فين در سال 2005 در باشگاه‌هاي فريسيا و کامبور رشد پيدا کرد. در آوريل 2006 نخستين بازي حرفه‌اي خود را براي هيرن فين در بازي مقابل آلکمار انجام داد. او در اين بازي به عنوان يار تعويضي و به جاي هرناندو درولد وارد زمين شد. قوچان نژاد در دوره حضور 4 ساله خود در هيرن فين دو بار به صورت قرضي به تيم‌هاي Go Ahead Eagles و Emmen پيوست. اما در تابستان 2009 به قراردادش با هيرن فين براي تمرکز روي تحصيل خود پايان داد و به عنوان يک بازيکن آماتور بار ديگر به تيم Go Ahead Eagles پيوست.

کامبور

با وجود اينکه قوچان نژاد در فصل 2010 – 2009 عضوي از باشگاه Go Ahead Eagles بود، تصميم گرفت با قراردادي 2 و نيم ساله به تيم کامبور برود. در نخستين بازي‌اش براي اين تيم در 22 ژانويه 2010 که برابر وين دام برگزار مي‌شد، 9 ثانيه پس از ورودش به زمين نخستين گل خود را براي تيمش به ثمر رساند.

"گوچي" به دليل اينکه در تيم کامبور بيشتر در پست مهاجم کناري به کار گرفته مي‌شد و سرمربي تيم هم به بازيکني به نام مارک دي وريس علاقه داشت، نتوانست بازي‌هاي زيادي براي اين تيم انجام دهد و در 13 بازي دو گل به ثمر رساند. در فصل بعدي حضور در کامبور قوچان نژاد عملکرد بهتري داشت و در 37 بازي 15 گل به ثمر رساند. اين مهاجم ايراني بهترين عملکرد خود را در بازي مقابل Emmen به نمايش گذاشت و نخستين هت‌تريک دوران حرفه‌اي فوتبالش را تجربه کرد.

سنت ترويدن

در 17 ژوئن 2011 قوچان نژاد به سنت ترويدن بلژيک پيوست. قرارداد او با اين تيم سه ساله بود. نخستين گلش در ليگ حرفه‌اي بلژيک در بازي برابر تيم قدرتمند اين کشور يعني کلاب بروژ زده شد. با وجود اينکه مصدوميت، قوچان نژاد را هفته‌ها از ميادين دور نگه داشت اما او توانست در نخستين فصل حضورش در سنت ترويدن در 22 بازي 12 گل به ثمر برساند و عملکرد خوب او باعث شد تيم‌هايي از آلمان، هلند و بلژيک براي به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کنند.

استاندارد ليژ

در 31 آگوست 2012 سنت ترويدن براي انتقال قوچان نژاد به استاندارد ليژ به توافق رسيد. رضا در ژانويه 2013 و پس از عقد قراردادي 3 و نيم ساله به تيم جديد خود ملحق شد. در حالي که در نيم فصل آن سال در 12 بازي براي سنت ترويدن 10 گل به ثمر رسانده بود. قوچان نژاد نخستين گلش براي استاندارد ليژ را هم در بازي پلي‌آف برابر لوکرن که با برتري 4 بر 3 استاندارد به پايان رسيد به ثمر رساند.

تيم ملي

قوچان نژاد براي تيم ملي زير 19 ساله‌هاي هلند بازي کرده است اما با توجه به مليت ايراني خود مي‌توانست براي تيم ملي اين کشور هم بازي کند. رضا در بازي سنت ترويدن برابر ليرس با بازي خود تاثير زيادي روي کارلوس کي‌روش گذاشت. در مارس 2012 عموي قوچان نژاد گفت که در حال فعاليت براي حضور قوچان نژاد در تيم ملي ايران است او نخستين بازي ملي خود براي ايران را در اکتبر 2012 پس ازپيروزي يک بر صفر ايران مقابل کره جنوبي در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 انجام داد. قوچان نژاد همچنين نخستين گل خود را براي ايران در بازي برابر لبنان که با برتري 5 بر صفر شاگردان کي‌روش به پايان رسيد، به ثمر رساند.

مهاجم طلايي فوتبال ايران در آخرين بازي‌هاي خود براي تيم ملي گل کاشت و دو گل 6 امتيازي را در راه صعود به جام جهاني به ثمر رساند.

دو گل سرنوشت‌ساز او به قطر و کره جنوبي و همچنين گلش به لبنان که باعث شد ايران در سه بازي پاياني خود 9 امتياز را به دست بياورد زمينه‌ساز چهارمين صعود ايران به جام جهاني شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ورزشی، ،
[ چهار شنبه 29 خرداد 1392 ] [ 11:14 ] [ طاها رضایی ]

درباره وب سايت

با سلام خدمت شما كاربر گرامي با توجه به اينكه اينجانب سعي دارم خدمات بي نقصي به شما دوستان عزيزم ارائه كنم به فضاي زيادي جهت ارائه مطالب نيازمندم لذا سايت لوكس بلاگ را انتخاب كردم كه اين سرويس وبلاگ دهي هزينه هاي بالايي جهت ارائه فضاي بي نهايت براي كاربران متحمل مي شود و براي جبران آن ها تبليغاتي در وبلاگ ها و وب سایت ها منتشر مي كند . لذا اينجانب از شما به خاطر نمايش اين تبليغات توسط سايت لوكس بلاگ عذر خواهي مي كنم و اميد وارم مانع ورود شما دوستان عزيز به سایت من نشوند. با تشكر
آرشيو مطالب
بهمن 1392
آبان 1392 مهر 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار سایت:

بازديد امروز : 12
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 66
بازديد ماه : 387
بازديد کل : 195550
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاين : 1

.



تعبير خواب آنلاين

ايران رمان